7 lutego 2016

Uwaga na fałszywe e-maile i SMSy!

Ipko.pl ostrzega przed fałszywymi e-mailami i SMSami. Jako że ostrzeżeń nie dość przed hakerami, a że chwila nieroztropności może kosztować wiele poniżej ostrzeżenie:

Ostrzegamy, że rozsyłane są fałszywe wiadomości e-mail i SMS, w których hakerzy podszywają się pod Bank i – pod pretekstem konieczności odblokowania zablokowanego dostępu do iPKO – proszą o zalogowanie się do serwisu i zachęcają do skorzystania z zamieszczonego w wiadomości linku, który w rzeczywistości może przekierować użytkownika do fałszywej strony Banku.
Zachowaj ostrożność!
Przypominamy, że PKO Bank Polski nie jest autorem tych wiadomości, e-maile i SMSy rozsyłane są przez osoby podszywające się pod Bank. Prosimy o zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili i SMSów, w których znajduje się prośba o skorzystanie z umieszczonego w nich linku. Ostrzegamy, że zawsze są to fałszywe wiadomości, mające na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy poufnych danych, ale także zainstalowanie w jego komputerze lub telefonie potencjalnie szkodliwych programów podglądających i śledzących jego działania.
Prosimy nie odpowiadać na tego typu wiadomości (e-maile, SMSy), nie korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych z narzędzia autoryzacyjnego, numeru telefonu komórkowego, danych dotyczących karty płatniczej, itp. Te dane są do wyłącznej wiadomości klientów.
W przypadku skorzystania z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej serwis iPKO, prosimy – skontaktuj się telefonicznie z konsultantem pod jednym z numerów:
·         801 307 307 (numer dla dzwoniących w kraju) lub
·  +48 81 535 60 60 (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz