Jak informuje GPC - W zeszłym tygodniu media elektroniczne obiegła wiadomość, że PKO BP znacznie ograniczy reklamowanie się w kanałach TVN-u w 2017 r... podczas negocjacji z mediami dotyczących lokowania budżetu reklamowego kontrolowany przez państwo bank PKO BP miał skasować dużą część deklaracji zakupowych w TVN-ie. W ub.r. największy polski bank wydał na reklamę w kanałach TVN-u 15 mln zł z łącznej kwoty 92,5 mln zł przeznaczonych na ten cel.
Decyzja PKO BP spotkała się z naszą krytyką cyt. Są tez reklamy o charakterze wsparcie politycznego (ale jak rozumiemy pro-opozycyjny TVN raczej nie powinien takie wsparcie uzyskać ze strony kierownictwa nominowanego przez aktualny rząd). Jednakże właśnie ze względów biznesowych, nie sposób zrozumieć decyzji PKO BP... po co PKO BP kontynuuje wydatki reklamowe w TVNie, skoro nie przynoszą one efektów (pozytywnych rzecz jasna)? Wskazywaliśmy na podstawie liczb, że reklama w TVN nie przyniosła wzrostu liczby rachunków ROR, aktywnych wydanych kart kredytowych czy liczby kart wydanych dla MSP.
http://serwis21.blogspot.com/2017/02/pko-bp-ogranicza-ale-nie-rezygnuje-z.html
Czy to skutek naszej krytyki czy też nie, ktoś najwyraźniej przemyślał sprawę i jak informuje GPC - PKO BP nie tylko ograniczy wydatki na reklamę w TVN-ie, lecz całkiem z niej rezygnuje.
Czy to skutek naszej krytyki czy też nie, ktoś najwyraźniej przemyślał sprawę i jak informuje GPC - PKO BP nie tylko ograniczy wydatki na reklamę w TVN-ie, lecz całkiem z niej rezygnuje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz