13 października 2018

Jak administracja osiedla Żoliborz II potraktowała mieszkańca?

Relacje mieszkańców z administracjami spółdzielni nie zawsze należą do łatwych, w szczególności w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 9/10 na stronie facebook'owej Stowarzyszenia Kolonia Dymińska ukazała się informacja o tym w jaki sposób administracja osiedla Żoliborz II traktuje mieszkańca członka WSM a zarazem członka zarządu Stowarzyszenia Kolonia Dymińska cyt.

W godzinach porannych Mieszkanka naszego osiedla zatelefonowała do Administracji Osiedla Żoliborz II z chęcią zgłoszenia problemu który pojawił się w ostatnim czasie na naszym osiedlu...I co usłyszała od jednej z Administratorek (imię I nazwisko znane redakcji) ŻE ONA NIE MA PRAWA NIC ZĢŁASZAĆ, ŻE ADMINISTRACJA OSIEDLA ŻOLIBORZ II Z NAMI CZYLI MIESZKAŃCAMI OSIEDLA I STOWARZYSZENIEM SKOŃCZY, ŻE NAS ZAŁATWI, ŻE BĘDZIE WZYWAĆ NA NAS POLICJĘ JAK POWIESIMY NASZE OGŁOSZENIA NA KLATCE SCHODOWEJ...
A WIĘC DROGA PANI ADMINISTRATOR CHCEMY PANI WYJAŚNIĆ ŻE:
- ROZMOWA TA BYŁA ROZMOWĄ NAGRANĄ PRZEZ SYSTEM,DZWONIĄC DO ADMINISTRACJI JEST ZAPOWIEDŹ NAGRYWANIA ROZMOWY,
- DRUGA SPRAWA, PANI JEST ADMINISTRATOREM PRACOWNIKIEM A NIE WŁAŚCICIELEM WSM I CHYBA POMYLIŁA PANI SWOJĄ ROLĘ ,
- TRZECIA SPRAWA, PANI OBOWIĄZKIEM JEST PRZYJMOWANIE ZĢŁOSZEŃ OD MIESZKAŃCÓW,
- CZWARTA SPRAWA NIKT NIKOGO NIE MOŻE STRASZYĆ GROŹBAMI ŻE NAS ZAŁATWI!!! PROBLEM GRÓŹB ZOSTANIE JESZCZE DZIŚ ZGŁOSZONY NA POLICJĘ!!!W PODWÓJNYM ZAWIADOMIENIU JAKO MIESZKAŃCÓW I STOWARZYSZENIA KOLONIA DYMIŃSKA. POWIADOMIMY O TYM FAKCIE RÓWNIEŻ PREZESA WSM I RADĘ NADZORCZĄ WSM JAK RÓWNIEŻ DYREKTORA ADMINISTRACJI OSIEDLA ŻOLIBORZ II. TAKICH ZACHOWAŃ NIE BĘDZIEMY PRZEMILCZAĆ I TOLEROWAĆ TYM BARDZIEJ ŻE TO MY PŁACIMY NA UTRZYMANIE ADMINISTRACJI W POSTACI CZYNSZÓW I DOMAGAMY SIĘ SZACUNKU I RESPEKTOWANIA NASZYCH PRAW!!! MAMY NADZIEJĘ ŻE DYREKTOR ADMINISTRACJI OSIEDLA ŻOLIBORZ II WYCIĄGNIE KONSEKWENCJE WZGLĘDEM PANI. NIE POZWOLIMY NA TAKIE SKANDALICZNE ZACHOWANIE I NIE POZWOLIMY POTRAKTOWAĆ SIĘ JAK PRZESZKODY KTÓRE PRZESZKADZAJĄ PANI W PRACY!!!!
Być może administratorka z WSM miała zły dzień. Zdarza się. Być może zgłoszenie było bezzasadne, nie wiemy, ale obowiązkiem administracji było przyjęcie i rozpatrzenie zgłoszenia, a nie grożenie. Administratorka WSM najwyraźniej zapomniała, że to administracja jest dla mieszkańców, a nie mieszkańcy na dla administracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz