Zarząd spółki Polkomtel nie podjął rozmów ze Stowarzyszeniem Interesu Społecznego w sprawie zadośćuczynienia społeczno-konsumenckiego, w związku ze zbiorowym naruszeniem praktyk konsumenckich tj. wprowadzeniem przez sieć PLUS opłat 5,04 zł miesięcznie za przesyłanie papierowych rachunków szczegółowych (faktycznie faktur) bez zachowania miesięcznego terminu wypowiedzenia. Oficjalnie sieć PLUS nazywa to zakończeniem promocji, z tym że o tej promocji wcześniej klienci nie byli informowani, zgody klientów na przesyłanie rachunków szczegółowych nie było a usługa ta była przewidziana w ramach opłat dodatkowych. Słowem POLKOMTEL nabrał klientów na co najmniej 70 mln zł (14 mln klientów po 5,04 zł za 1 miesiąc).
Dziwi nas brak reakcji Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na fakt zbiorowego naruszenia praw konsumentów oraz milczenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz