Oto kolejna porcja głosów dot. nabijanie klientów w kasę przez operatora PLUSa w związku z tzw. zakończeniem promocji na bezpłatne billingi, czyli wprowadzeniem opłaty 5,04 zł za papierowe faktury. Wprawdzie w umowach trudno doszukać się zapisów o bezpłatnej promocji na billingi, a gdyby nawet takie były to brak zapisów w zakresie zgody klienta na ewentualne otrzymywanie odpłatnych billingów po zakończeniu promocji. Klienci czują się oszukani i mają słuszność.
Prosimy o przesyłanie informacji na adres portalu - serwis21@gmail.com Przekażemy organizacjom społecznym, w związku z przygotowaniem do wszczęcia stosownych postępowań prawnych przeciw firmie POLKOMTEL, który jest właścicielem sieci PLUS.
2012-12-04 13:19afsa127.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest to: zakończenie promocji... tylko
kolejne nabijanie klientów na kasę. Dawno temu, robił Plus qwik marketingowy że
to jako jedyni dają "gratis" biling na papierze (w warunkach umowy
stoi ja wół szczegółowy biling, a nie promocja :) Informację i wprowadzenie
opłaty wprowadzono bez zachowania 1 cyklu (czyli złamanie warunków umowy).Na
tej podstawie można zrywać umowę z winy operatora. E- to mit (odrazu widać że
na e-fakturę nie mają procedur i systemu przystosowanego z ustawą F
mikado
Jeżeli
kto kolwiek ma pojęcie na temat podstawy prawnej do pozwu zbiorowego i widzi
mozliwośc wygrania to chetnie sie pisze. Jeżeli sie zmienia co kolwiek w
regulaminie to albo my "usługobiorcy" zgadzamy sie na to- podpisując
umowe- albo bez zadnych kar powinniśmy mieć prawo do natychmiastowego
rozwiązania umowy z tą pazerną siecią. Pozdrawiam w razie czego gg 5839690 ja
to 3 osoby ( 7 nr w plusie)
zgłosić
do prokuratury za próbę wyłudzenia.
Jak
dla mnie ewidentny błąd Plusa, a co PLAY ma do tego... Plus to złodzieje!
Plus to minus
Sprawa
prosta. Plus "wykręcił" mi ten sam numer z opłatą za rachunek
papierowy. Moja reakcja - rozwiązanie umowy z Plusem. Proponuję co do zasady
takie właśnie rozwiązanie problemu. Zbieram chętnych na pozew zbiorowy
Dentysta
Też
chciałem w pierwszym odruchu przenieść telefon do konkurencji, ale okazuje się,
że konkurencja też ma taką opłatę :-((( Jeśli to nie jest związane ze zmianą
prawa, to jest to zwykła zmowa, którą Uokik powinien ukarać. Pozdrawiam, dentysta Gliwice
Plus to minus
Masz
rację ale nie znam konkurencji, która wprowadza takie opłaty niezgodnie z
umową. Przeniosłem się do konkurencji i mam za te same pieniądze 2x więcej.
andrzej
To
tak jakby płacić za "szczegółowy" paragon w kasie w supermarkecie.
Dziękuję. Odchodzę.
Bart
ciekawe,
kiedy wprowadzą opłatę za płatność przelewem lub poleceniem zapłaty?
milk
reklamowałem
opłatę za fakturę szczegółową i opłatę za połączenie z bok ;-) pani się migała
z przyjęciem reklamacji, ale w końcu ją przyjęła. kolego wlo: moja mama ma 75
lat, mieszka sama i z internetu nie korzysta, a chciała by wiedzieć, za co
płaci. faktury może i nie potrzebuje. maja adres, to wystarczy, że ktoś
podejdzie i jej powie co i jak ;-)
levi
Już
posłałem w tej sprawie reklamację, dołączam się do ewentualnego sporu
zbiorowego. Nie chodzi o 5,04 PLN, ale o zasadę bycia uczciwym. Nauczmy
oszustów, że prawo jest dla wszystkich jednakowe. Czy w tym przypadku mogę
wprowadzić dla firmy Plus kontr opłatę 5,04 za odbiór tego rachunku. Zrobię to
na tych samych zasadach jednostronnej zamiany umowy jako ONI to robią. Banda
oszustów !
pawe
mich
Otrzymałem
informacje, po napisaniu reklamacji, że była to akcja promocyjna i gdzieś na
ostatniej fakturze, być może grudniowej jest informacja o tej zmianie. Czyli
codo cholery? Jednostronna zmiana warunków umowy. Nie ma opcji, nie odpuszczę
złodziejom i jakieś zasady muszą być w tym kraju przestrzegane. Na umowie nie
mam żadnej wzmianki o takiej promocji, tudzież innych opłatach i ta akcja
podchodzi pod paragraf 60 prawa telekomunikacyjnego. Ale za czym co zamierzam
poinformować Plus, że zgłaszam sprawę do UOKiK i kończę z nimi korespondencję.
Następnie zrywam umowę wedle zapisu w/w paragrafu i kieruję sprawę do sądu.
Pozdrawiam.
kasia
A
ja zrobie tak.... pojde do szanownych panstwa, i poprosze aby plus placil moje
rachunki za wywoz odpadow, poniewaz otrzymane od nich kartki trzeba jakos
utylizowac. Skoro mozna zmieniac umowe wczasiej jej trwania, bez widzey, bez
zgody osoby ktora ja podpisala to ja tez tak chce.Ot, taki mam kaprys.
rzeczywiście,
mówiąc delikatnie, nieładnie się zachowali. Ale czego możemy się spodziewać po
PLUSIE.
Amok
Bardzo
się cieszę, ze znalazłem aktualny wątek dotyczący tego tematu. Moja sytuacja
jest podobna, ale również odrobinę bardziej skomplikowana. Otóż od
września/października przestały do mnie przychodzić rachunki z Plusa. Okazało
się, że firma zrezygnowała z usług Poczty Polskiej na rzecz innego operatora.
Aby było śmieszniej, bez mojej zgody i wiedzy, samowolnie, podnieśli sobie
opłaty o 5 zł w związku z tym rachunkiem szczegółowym. Doszło już nawet do
takiego absurdu, że wyłączyli mi telefon (pierwszy raz w życiu, od 10 lat kiedy
jestem ich abonentem, nie uregulowałem faktury gdyż jej fizycznie nie miałem w
ręku) a dodzwonić się do nich na infolinię graniczyło z cudem. Raz czekałem
godzinę! Nie 59 minut, tylko pełną godzinę! Byłem przed świętami w siedzibie
Plusa w moim mieście. Gość potwierdził trudności dodzwonienia się do
konsultantów i dodał, że jak on musi gdzieś tam zadzwonić swoimi kanałami to
też czeka. Wspomniał również o tym, że Plus przeszedł w ręce prywatnych
inwestorów, więc cięcia i oszczędności są czymś "normalnym". Do czego
zmierzam, wczoraj czekając 25 minut odebrali telefon. Powiedziałem gościowi
jaki mam problem, a ten krótka piłka: reklamacja przez bok. I tu jest pies
pogrzebany. Jak przestały do mnie dochodzić rachunki, napisałem na bok (podając
pełne dane osobowe i dokładny opis problemu) niestety od listopada do dzisiaj
nikt nie raczył mi na ten e-mail odpowiedzieć. Powiem więcej, dopiero wczoraj
się dowiedziałem o dodatkowych 5 zł do rachunku (którego na oczy nie widziałem).
Co oznacza, że od kilku miesięcy płacę 5 zł za usługę, której nie mam. Usługę,
z której nie czerpię żadnych korzyści, gdyż fizycznie do mnie rachunki nie
dochodzą. Przecież to chore! W ogóle co to za firma, która dorzuca sobie do
rachunku 5 zł i nie informuje nikogo o takim ruchu? Nikt mnie nie pytał o
zdanie! To co, następnym razem dorzucą sobie 100 zł? 1000? Może od razu na mój
rachunek niech kupią kilka Dreamlinerów. W końcu skoro przeszło 5 zł to
przejdzie każda dowolna kwota. Hańba. Uważacie, że reklamacje składane przez
e-mail w ogóle się liczą? Czy komuś udało się cokolwiek załatwić przez ten
e-mail?
luna
Oszuści
!!! Konsultant namawiał mnie do napisania reklamacji, więc napisałam. Po kilku
dniach dostałam odpowiedź że "(...)Komunikat informujący o powyższym był
zamieszczony m.in. w ostatniej fakturze VAT wystawionej przed zakończeniem
promocji(...) droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana i
przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym(...)"
Wiadomo że może 1 na 10000 osób pójdzie do sądu, a może i nie, bo po co szarpać
sobie nerwy za 5,04 zł. To już kolejny raz plus mnie tak zrobił w bambuko. I
jeszcze 2 miesiące i pożegnam oszustów.
niezadowolony
właśnie
przyszła odpowiedź na reklamację: "szczegółowo się zapoznałam(...)było o
tym info(...)reszta na jakiejś stronie internetowej(...)z uwagi na powyższe idź
na drzewo(...)Z POWAŻANIEM" i wali mnie te 5zł - chodzi o zasadę - cenię
sobie uczciwość, nie cierpię ściemniania i robienie ze mnie debila. Niech mi
się no tylko skończy okres umowy i arrivederci plus.
mikado
Jeżeli kto kolwiek ma pojęcie na temat
podstawy prawnej do pozwu zbiorowego i widzi mozliwośc wygrania to chetnie sie
pisze. Jeżeli sie zmienia co kolwiek w regulaminie to albo my
"usługobiorcy" zgadzamy sie na to- podpisując umowe- albo bez zadnych
kar powinniśmy mieć prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z tą pazerną
siecią. Pozdrawiam ja to 3 osoby ( 7 nr w plusie)
około 2 lata temu Polkomtel zmieniał Rśut i wtedy można było odejść bez kary, i mnóstwo osób odeszło, w tych zmianach byłą również opłata za billing. nie macie pojęcia o czym piszecie
OdpowiedzUsuńW regulaminie opłaty za rachunki szczegółowe wpisano w ramach usług dodatkowych. Zatem jeżeli klient nie zażądał wysyłki takich rachunków, to nie można go obciążyć opłatą. W umowach powinien być zapis ws. przesyłania bądź nie rachunków szczegółowych, a takowych nie ma. Zatem PLUS oszukał klientów, i mają racę.
OdpowiedzUsuńZatem zanim zarzuci się nam, że nie mamy pojęcia o czym piszemy, warto 2 razy się najpierw zastanowić i zweryfikować stan prawny i faktyczny.