Poniżej sygnały konsumentów czujących się poszkodowanych przez PLUSa, w związku z wprowadzeniem opłaty 5,04 zł za przesyłanie rachunków szczegółowych bez zachowania terminu miesięcznego zmiany umowy (tekst zawiera także głosy, które pojawiły się na portalu telix.pl)
Michał - Sytuacja jest dokładanie taka, jaką Państwo opisaliście na Waszej stronie WWW. Plus bezprawnie chce pobrać opłatę 5,04 PLN za rachunek papierowy szczegółowy i na moją reklamację odpowiada, że była gdzieś informacja na fakturze za poprzedni miesiąc, gdzie ta usługa (według nich) była promocją i kończy się dla mnie wraz z 2012 rokiem. Ponowna reklamacja w odpowiedzi na pismo Plusa, w którym poproszę o przedstawienie odpowiednich zapisów w umowie, którą zawarłem - a takich zapisów tam nie ma. Przede wszystkim dlaczego 5,04 PLN a nie 200 PLN, mogli przecież równie dobrze podać taką sumę. Dodatkowo dodam informację, że w przypadku podobnej retoryki z ich strony sprawę kieruję do UOKiK oraz zrywam z nimi umowę na podstawie art 60, pkt. 2 prawa telekomunikacyjnego. Jeśli to Państwo Prawa, to dlaczego Plus zmienia jednostronnie umowę? Czy Państwo szukacie osób do pozwu zbiorowego?
Katarzyna Węgorowska - Przyszła mi faktura do zapłaty 5,04 zł za usługi
telekomunikacyjne. Dodam, że jestem abonentem plus mix i nie wiem skąd się
wzięła u mnie ta faktura! 2 próby połączenia się z konsultantem się nie
powiodły, ale opłatę pobrano za czekanie 2-godzinne... (facebook)
Ggg - Żałuje że przedłużyłem umowę. Trzeba
było iśc do Playa. Złodziejskie taryfy, przez ostatnie 2 lata płaciłem goły
abonament 29PLN i zawsze coś z niego zostało na następny miesiąc. Teraz płacę
40PLN, 35PLN, bo się okazało że SMS-y są płatne extra, MMS-y tak samo. Zwykła
zmowa firm T-Mobile i Orange maja podobnie, jedynie Play ma pełną wymienność.
Za miesiąc pewnie dostaniemy SMS, że minęła promocja na darmową sekretarkę
prezesa, opłata wynosi 5PLN +VAT... A za kolejny będziemy się zrzucać na
samochody służbowe... Wg mnie to zerwanie warunków umowy ze strony PLUSa i
trzeba by to zgłosić do jakiegoś rzecznika. Umowa to umowa, a nie że gdzieś
sobie coś dopiszą małymi literkami w jakimś załączniku którego nikt na oczy nie
widział...
WRRRRR - A czy "zakończenie"
nieistniejącej nigdzie w umowie promocji nie jest zmianawarunków umowy??? W
końcu to jest wprowadzenie dodatkowej opłaty o której nie wiedziałem przy
podpisywaniu umowy??? Czy to nie jest wystarczający powód do rozwiązania
umowy??? bez opłacania kary???
Ohn - O
elektroniczny rachunek nagabują od dłuższego czasu. O tym że będą naliczać
opłaty za tradycyjny nie wspominali. Teraz dołożyli mi ponad 5 złotych opłaty
za rachunek. To wszystko jest NIEZGODNE Z UMOWĄ i rażąco ją narusza. Śmieszne
zasłanianie się ekologią przy tonach ulotek. Chyba niejaki Zygmunt S mnie
okrada w biały dzień.
BeeGee -Zawsze przysyłali mi skrócony rachunek papierowy, ostatnio przysłali mi
szczegółowy wraz z dodatkową opłatą ponad 5 zł. Nie dostałem żadnego smsa, że
jeśli nie wyłączę tej (niezamawianej przeze mnie) usługi, to będę musiał płacić
5 zł ekstra. Zasłanianie się 'ekologią' to kompletna bzdura - z każdym
rachunkiem dostaję pusty zeszyt, który po prostu wyrzucam. Zalogowałem się na
plus online, wyłączyłem rachunek szczegółowy, ale nie aktywowałem e-faktury.
Skoro są nieuczciwi, to niech płacą co miesiąc Inpostowi za przesyłkę.
Pluskpina - Nigdy nie przysyłali mi nic aż tu nagle...otrzymałam fakturę w kwocie
5,04 PLN. tylko taka oplata, czyli jak rozumiem jest to faktura za fakturę (?!)
Czyste złodziejstwo... Jak by tego było mało NIC wcześniej nie dostałam, 0
informacji, 0 chociażby smsów z taką informacją. Najśmieszniejsze jest to że
ulotka zawiera informację coś w stylu "procmocja za bezpłatną fakturę
papierową trwa do 15.11.2012 do tego czastu trzeba z niej zrezygnować żeby
niepłacić" zgadnijcie jaka jest data nadania pisma na kopercie? 29.11.2012!!!!
SKANDAL!!!! to się nadaje do UOKiKu
Dzolo - Śmiech na
sali przysłali mi opłatę 5 zeta za rachunek 3 kartki!!! Jestem abonamentem
Plusa o 8 lat !!! I zawsze dostawałem ten rachunek za darmo i nikt mi nie
powiedział ze to promocja a tym bardziej niekt mi nie powiedział że jakaś
promocja się kończy. Skończę to ja z Plusem teraz i zmieniam operatora bo
idioty nie będą ze mnie robić
Niezarejestrowany - od 5 lat nie jestem abonentem
Polkomtela, a też mi przysłali pieprzenie o końcu promocji na bezpłatny
rachunek szczegółowy. W dodatku na fakturze w rubryce NUMER TELEFONU napisali:
"usługa dla konta", a jako numer telefonu na fakturze 2601 !!!!!. Nie
ma żadnej pomyłki skoro się to powtarza. Jest chamska, ordynarna próba
wyłudzenia. Właśnie puszczam sprawę do prokuratury, a potem pójdę w UOIK. TO
JUŻ JEST TOTALNE PRZEGIĘCIE. Faceci oszukują w biały dzień. Jeśli okaże się, że
polskie prawo nie może sobie poradzić z takimi przypadkami, to znaczy, że prawo
nie istnieje i należy zastosować metody pozaprawne !!!!!!!!!!!!
Anka - Ja również pisałam do plusa w tej sprawie. Najpierw facet
sie upierał że wysyłali takie wiadomości do klientów w fakturach i przez smsy,
ale miał pecha bo mam w domu wszystkie faktury od nich a na karcie sim modemu
wszystkie smsy i sprawdziłam to 2 razy. Wobec tego stwierdził, że informacja o
tej opłacie znajduje się w jakimś tam cenniku umieszczonym gdzieś na ich
stronie. Szkoda, że nie u niego w biurku w szarym notatniku na 248 stronie.
Kpina jakaś... Podobnie jak wy, zajmuję się na codzień czymś wiecej niż
siedzeniem na stronie plusa i śledzeniem zmian w cennikach ale szkoda z nimi
gadać. To na pewno moja ostatnia z nimi umowa.
Pablo - Witam, 3 lata temu przeniosłem numer z plusa do play, nie
korzystam z żadnych usług w plusie, nie mam żadnej umowy, a faktury 5,04
zaczęły przychodzić. W punkcie plusa powiedzieli mi że to play nie dopilnował
żeby mnie usunęli z rejestru i że wyłączą rachunek szczegółowy, ale przecież ja
rachunków nie dostaje od 3 lat! aż do teraz. Co wy na to?
Anonimowa - Dziś dostałam pisemną odpowiedź na reklamację w sprawie
opłaty za rachunek szczegółowy, którego - podobnie jak wszyscy wypowiadający
się poniżej- nie zamawiałam i o rzekomej (zakończonej) promocji nie byłam
powiadomiona w żaden sposób. Nie ma o tym mowy w umowie. Reklamacja została
odrzucona. Nie wiem, co teraz mam zrobić. Dla zasady nie chce płacić tej kwoty,
bo skoro naliczono tę opłatę nie tylko mnie, jest to niezła suma do WYŁUDZENIA
za usługę, która NIE BYŁA ZAMAWIANA. Chamstwo. Żałuję, że przedłużyłam umowę z
tymi OSZUSTAMI!!!!!!!!!!!!! Proszą się o pozew zbiorowy, bo zakładając, że
wyłudzili tą kwotę od wszystkich abonentów firmowych, jest to gigantyczna
kwota. Czuję się oszukana
Szymek9 - Ja jak wiele moich znajomych nie dostało nawet
złamanego smsa z jakąkolwiek informacją. O całym cyrku dowiedziałem się z
internetu i po sprawdzeniu swojej faktury, którą rzadko sprawdzam szczegółowo,
w której też znalazłem kwotę 5,04zł.
Srebrny - To jest jakaś paranoja z tą opłatą....ja prowadzę firmę i
potrzebuję wersję papierową do swoich dokumentów księgowych...wiec i tak czy
siak muszę mieć na papierze...a mam za to jeszcze płacić 5,04zł? za co? za to
co mi się należy? może za ten bzdurny notesik z makulatury jest ta opłata? Ekologia
nie ma z tym nic wspólnego bo jakbym nie dostał w wersji elektronicznej faktury
tylko w wersji elektronicznej, to i tak musiałbym to wydrukować...
Tex - Mam iplusa, gdzie oplata za abonament jest jedna i stała.
No i tez mi naliczyli 5 zl. za rachunek szczegółowy.
Derek - Ja dziś zadzwoniłem do BOK i powiedziałem, że reklamuję
opłatę za rachunek. Facet coś tam gadał, że rachunek to rachunek i nie ważne
czy skrócony czy szczegółowy to zgasiłem go prosto - że nie dostałem informacji
o zmianie warunków i reklamuje to, oraz opłatę z BOK. Namawiam wszystkich do
tego, bo nie można puścić tego w niepamięć. To
jest zwykłe oszustwo!!
Mmm - 'promocja zakonczona' - jaki piekny marketingowy
belkot... plus wprowadza podwyzke, pluje ludziom w twarz i mowi ze to
deszcz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz