18 stycznia 2013

POSZKODOWANI PRZEZ PLUS GSM

W listopadzie 2012 r. sieć komórkowa PLUS wprowadziła opłatę 5,04 zł za przesyłanie rachunku szczegółowego. Opłatę wprowadzono nagle - dla jednych bez żadnego uprzedniego zawiadomienia, dla innych bez zachowania miesięcznego terminu. Formalnie PLUS informuje, że opłata widniała w cennikach, a brak ich poboru do listopada ubr. był następstwem promocji. Problem w tym, że przy zawieraniu umów telekomunikacych, klientów PLUSa nie informowano o jakiejś opłacie za przesyłanie rachunku szczegółowego, w samych umowach nie ma żadnych zapisów (np. zgody klienta) na przesyłanie odpłatnych rachunków szczegółowych (billingów), a osoby które np. nie mają żadnych rozmów lub SMSów a tylko pakiety internetowe także obciążono opłatami. De facto obciąża się klientów PLUSa nie opłatą za billing, tylko za przesyłanie faktury, a najlepszym dowodem tego jest fakt, iż w celu uniknięcia opłaty należy wybrać E-Fakturę (czyli przez internet), zamiast faktury papierowej.
Wiele klientów czuje się oszukanych. Prosimy o nadsyłanie informacji przez klientów sieci PLUS, mamy zapewnienie interwencji przez jedną z organizacji społecznych. E-mail: serwis21@gmail.com lub stowarzyszenie.pe2012@gmail.com

2 komentarze:

  1. Ja także czuję sie oszukana. Zaczęłam nawet płacić rachunki pomniejszone o te kwotę ale wzywaja mnie do zapłaty. W pojedynke sprawa trudna. Chętnie się przyłączę do protestu. Co w tej sprawie Państwo robicie?
    Pozdrawiam,
    Grazyna Parol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce do UOKIK i UKE będzie skierowany wniosek przeciw firmie Polkomtel - właścicielowi Sieci Plus w związku z tymi opłatami.

      Usuń