11 lipca 2018

Wpadka ABW z siecią WI-FI?

O niecodziennym zdarzeniu poinformował dr Daniel Alain Korona ze Stowarzyszenia Interesu Społecznego WIECZYSTE/NSZZ WYZWOLENIE. W środę 11 lipca ok godz. 13.00 byłem u siebie, włączyłem laptopa i kliknąłem na ustawienia internetu, sieci WI-FI. Ze zdumieniem na liście dostępnych WI-FI nagle widzę wśród sieci - wóz operacyjny abw nr 34. Zadzwoniłem do znajomego i zacząłem opowiadać mu o tym, ale zniknęło to z dostępnych sieci.

Przypomina to zdarzenie, którą opisywał kiedyś portal gadzetomania.pl. Wówczas chodziło o CBA. Portal wówczas tak to skomentował ponieważ widzieliśmy już wiele technologicznych wpadek polityków i urzędników, łatwo jest nam uwierzyć, że CBA rzeczywiście może nazywać swoje sieci Wi-Fi w sposób zdradzający obecność tajniaków w pobliżu. Gdyby nie takie historie, jak hasło admin1 do panelu administratora strony premier.gov.pl, pewnie byśmy myśleli, że to tylko głupi żart.

1 komentarz:

  1. będąc na uczelni uruchomiłam w telefonie wi-fi i znalazło mi samochód operacyjny CBA :)

    OdpowiedzUsuń