19 marca 2018

Rafał Trzaskowski w praktyce: lepiej przepłacać przy wynajmie luksusowego samochodu, aniżeli taniej kupić


Jak będzie rządził Warszawą - Rafał Trzaskowski (kandydat PO) jeżeli zostanie prezydentem Warszawy. Spójrzmy w przeszłość, jak do tej pory korzystał z funkcji publicznych. Poniżej informacja z 2014 r. (tj. gdy dzisiejszy kandydat był ministrem administracji i cyfryzacji), które daje nam do myślenia jak będzie wyglądała polityka w zakresie aut służbowych (za 
http://forum.interia.pl/marnotrawstwo-i-rozpusta-finansowa-tematy,dId,2258624,strona,40, sygnowana  Gość - 


Trzaskowski ma najnowszą furę w rządzie! Minister Trzaskowski jeździ teraz skodą sSuperb platinum. Rocznik: 2014... Miał do rządu wnieść po­wiew świe­żo­ści wprost z Bruk­se­li. No i wniósł. Jedną z pierw­szych de­cy­zji Ra­fa­ła Trza­skow­skie­go (42 l.), no­we­go szefa re­sor­tu ad­mi­ni­stra­cji i cy­fry­za­cji, było za­mó­wie­nie no­we­go sa­mo­cho­du... Ta li­mu­zy­na ma czego dusza za­pra­gnie – czuj­ni­ki desz­czu, au­to­ma­tycz­ny wy­łącz­nik świa­teł mi­ja­nia lub świa­teł do jazdy dzien­nej, a nawet uchwyt na kubek na tyl­nej ka­na­pie. Ale co jeśli któ­ryś z mi­ni­strów kupi now­szy sa­mo­chód i skoda Trza­skow­skie­go nie bę­dzie już naj­bar­dziej wy­pa­sio­ną bryką w rzą­dzie? Mi­ni­ster po­my­ślał o tym za­wcza­su! Za­dbał o to, żeby jeź­dzić cały czas naj­now­szym mo­de­lem – auta nie kupił, a wy­na­jął i to z za­strze­że­niem, że bę­dzie mógł w ciągu 41 mie­się­cy aż 2 razy wy­mie­nić li­mu­zy­nę na now­szą. A może w rzą­dzie liczy się teraz, kto ma nie tylko naj­now­szy, ale i naj­droż­szy sa­mo­chód? To by wiele wy­ja­śnia­ło! Naj­bar­dziej wy­pa­sio­na wer­sja nowej skody su­perb mi­ni­stra Trza­skow­skie­go pro­sto z sa­lo­nu nie po­win­na być droż­sza niż 190 tys. zł, tym­cza­sem za jej wy­na­jem na 3,5 roku mi­ni­ster­stwo za­pła­ci ponad 251 tys. Za­kła­da­jąc, że Trza­skow­ski nie bę­dzie jed­nak wy­mie­niał auta na now­sze, w ten spo­sób na wy­naj­mie stra­ci 60 tys. zł. To się na­zy­wa złoty in­te­res!"

1 komentarz:

  1. Rachunek niezbyt ścisły - 3,5 letnia "wypasiona" skoda superb powinna pójść za 80 - 90 tys. Sumaryczna strata będzie co najmniej 2 razy większa ....

    OdpowiedzUsuń