4 lipca 2016

Masowe napaści seksualne imigrantów w trakcie festiwalu w Szwecji

Kolejny przypadek masowego molestowania kobiet i dziewczyn w kraju multi-kulti. Jak informuje newsbook.pl - Przynajmniej 35 nastolatek w wieku 12-17 lat zgłosiło, że zostały molestowane podczas trwającego w piątek i sobotę festiwalu „Party in the Park” w Karlstad, w Szwecji. Według relacji świadków doszło do podobnych scen jak w Nowy Rok w Kolonii, kiedy to dziesiątki kobiet zostało zaatakowanych przez imigrantów. 17- letnia Alexandra Larsson tak relacjonuje ten moment w rozmowie z portalem Daily Mail: ...sytuacja wymknęła się spod kontroli około północy. Wszyscy wokół nas zachowywali się bardzo nieprzyzwoicie, zaczęli dotykać moich miejsc intymnych, mojej pupy i piersi. Był straszny ścisk, więc niewiele mogłam zrobić. Chłopcy, którzy stali obok mnie próbowali uspokoić tę grupę, ale oni krzyknęli wtedy do mnie: „umrzesz, dziwko”. W końcu mnie i moim koleżankom, udało się wydostać z tłumu i opuściłyśmy koncert. Alexandra Larsson powiedziała też, że chłopcy, którzy ją molestowali mieli na oko około 17-18 lat i nie byli to Szwedzi. -Byli to prawdopodobnie imigranci... Myślę, że co najmniej setki dziewczyn było molestowanych na tym festiwalu. Prawdopodobnie istnieje mnóstwo nienagranych incydentów oraz mnóstwo z nich nie zgłosi się na policję. Na festiwalu bawiło się codziennie od czwartku do soboty ok 20.000 odwiedzających. Policja podała, że sprawcami, związanymi z atakami byli „młodzi mężczyźni, którzy są cudzoziemcami”. Aresztowano dwóch chłopców, mieszkających w pobliskim centrum azylu dla dzieci uchodźców bez opieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz