24 lipca 2016

Lato z CitizenGO

Mamy dwie wakacyjne propozycje: rozpoczynające się właśnie Światowe Dni Młodzieży oraz książkę „Yes, we can! Powołani, by świadczyć”, w której mówię o tym, co skłoniło mnie do aktywności na rzecz życia i rodziny.
Zachęcam młodych wiekiem i duchem do udziału w ŚDM: fizycznie albo duchowo. To absolutnie wyjątkowe wydarzenie. Tym razem nie musimy lecieć na inny kontynent, aby w nim uczestniczyć, tylko mamy je na wyciągnięcie ręki! Ja też się wybieram do Krakowa.
Druga propozycja to książka pod patronatem CitizenGO pt. "Yes, we can! Powołani, by świadczyć" - czyli niezwykłe świadectwa osób, które nie boją się odważnie przyznawać do wiary. 
W jednej z części tej książki opowiadam o tym, co mnie ukształtowało jako osobę i dlaczego już odkąd byłam nastolatką angażuję się w działalność na rzecz wartości. Mówię też o moich marzeniach - tych spełnionych (w szczególności o spotkaniu ze św. Janem Pawłem II) i tych do których dążę (zwłaszcza o świętości). Przez maile, które Państwu wysyłam (dziękuję, że mogę to robić!), mogli już mnie Państwo trochę poznać. W książce "Yes, we can! Powołani, by świadczyć", mówię trochę więcej na temat mojej historii życia, CitizenGO i opowiadam o różnych sytuacjach, które miały wpływ na moje obecne działanie.
W książce wypowiadają się też osoby znane ze świata kultury (aktorzy Marcin Kwaśny, Marcin Mroczek; muzyk Antek Smykiewicz),sportu (medaliści olimpijscy Kamil Stoch i Zofia Klepacka)mediów (prowadzący "Pytanie na Śniadanie" i "Panoramę" Tomasz Wolny, wielokrotnie nagradzany fotograf Jakub Szymczuk) oraz wielu młodych katolików szczególnie mocno zaangażowanych w życie Kościoła. Historie przedstawione w tej książce niejednokrotnie wbijają w fotel, inspirują, zachwycają niecodziennymi nawróceniami, innym razem pokazują fascynującą normalność (w końcu świętość to najpiękniejsza normalność). Książka została wydana z okazji ŚDM, ale jej treść nic nie straci na aktualności po zakończeniu spotkania w Krakowie. To znakomita lektura na wakacje i nie tylko. Więcej informacji na stronie Wydawcy: https://www.wydawnictwofronda.pl/ksiazki/yes-we-can
Na temat ŚDM i książki mówiłam wczoraj w TV Republika. Podaję Państwu link do nagrania:

Magdalena Korzekwa-Kaliszuk
Dyrektor Kampanii CitizenGO Polska

2 komentarze:

  1. Jedną z osób występujących w tej książce jest młoda prolajferka z Wrocławia, która nienawidzi Niemców, podejrzewam, że również Ślązaków, a także rolników, czy ogólnie mieszkańców wsi (jeśli to prawda, to zastanów się dzięki komu masz to jedzenie na stole). Ponadto niegdyś publicznie znieważyła inną osobę pro life, czym wystawiła sobie antyświadectwo oraz złamała choćby np. art. 1., 2. i 5. Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, nie mówiąc o przykazaniach Bożych. A teraz udaje tutaj świętą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jeżeli komuś zarzuca się nienawiść do innych, może lepiej to czynić pod własnym nazwiskiem, a nie anonimowo.
      2. Na razie przedstawiony zarzut jest gołosłowny, brak konkretów.

      Usuń