4 czerwca 2016

Szwedzka rodzina eksmitowana na rzecz imigrantów

Jak informuje ndie.pl - Rodzina żyjąca w szwedzkim mieście Lidingö została powiadomiona przez rząd, iż musi opuścić dom by zrobić miejsce dla przybywających z zagranicy imigrantów. Ojciec dwóch nastoletnich chłopców Uffe Rustan otrzymał telefon z lokalnej gminy stwierdzającą, że w sierpniu będzie musiał opuścić nieruchomość aby zrobić miejsce dla imigrantów. „Zostałem wyrzucony z domu przez telefon. Kiedy zapytałem o powód, powiedziano, że przyjeżdżają ludzie z innych krajów. Zostawiłem wiadomość, i w zasadzie życzono mi pięknego weekendu.” – powiedział mężczyzna w rozmowie z lokalną gazetą. Rustan mieszka ze swymi nastoletnimi synami Rasmusem (15) i Linusem (17), którzy urodzili się w Lidingö. Wynajmuje dom od miasta i mieszkał w nim przez okres krótszy niż rok. „Wydaje mi się, że jestem bezwartościowy, mimo że płacę podatki i moje dzieci chodzą tu do szkoły. Nie można wyrzucić rodziny na ulice dla innej rodziny,” powiedział ojciec dwóch synów. „Gdy poczujemy się tylko jak w domu to zaraz nas eksmitują.” Rustan powiedział, że wiadomość była „przygnębiająca” i zastanawiał się, dlaczego rodzimi Szwedzi są traktowani gorzej niż przybywający po raz pierwszy do kraju imigranci. Co ciekawe, Pomimo braku mieszkań Szwecja przekazuje nieruchomości migrantom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz