18 kwietnia 2016

Zamożni finansowali kampanię Petru

Kampanię wyborczą Nowoczesnej Ryszarda Petru - jak się okazuje - opłacały osoby zamożne. Wśród darczyńców znaleźli się m.in. Wojciech Kostrzewa, przewodniczący rady nadzorczej TVN (ponad 20 tys, zł), Marcin Michalak - z-ca przewodniczącego rady nadzorczej ATM Grupy (20 tys. zł) i  Artur Hoffman - członek rady nadzorczej ATM (wraz z żoną - 75 tys. zł.),  Krzysztof Klicki - założyciel Kolportera (43 750 zł),  Andrzej Olechowski - były szef MSZ i członek rady nadzorczej Citi Banku Handlowego (5 tys. zł) oraz Piotr Krupa - prezes Grupy Kruk (wraz z żoną  87,5 tys. zł). A wymieniono zaledwie kilka nazwisk darczyńców. Jak słusznie pyta portal polityce.pl – Czy to wiele nie tłumaczy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz