24 maja 2015

NIEPRAWIDŁOWOŚCI WYBORCZE: W Warszawie wyrzucono 62 członków komisji wyborczych

Kolejne informacje nt. przygotowanych fałszerstw wyborczych. W samej Warszawie odwołano z komisji wyborczych - 62 osoby. Jak informuje Leonard Skarbek były przew. OKW601 w liście do Ruchu Kontroli Wyborów - Zarządzeniem Prezydenta  m.st. Warszawy nr 697/2015 z dn.23.o5.2015, nie ogłoszonym prawidłowo na tablicach informacyjnych Urzędu, z OKW zostało odwołanych 62 osoby, częściowo zastąpionych przez inne osoby. Proponuję aby RKW zbadało czy sprawa odwołań nie miała na celu wpływanie na wynik wyborów Prezydenta RP. Ja zostałem odwołany dzisiaj rano o godz. 6.35.Bezpośrednim powodem był mój list z dn.12.05 do Burmistrza Dzielnicy Ursynów, wnioskujący o usunięcie nieprawidłowości  w przygotowaniu lokalu w gimnazjum nr 93 przy ul.Szolc-Rogozińskiego 2 (połowa sali gimnastycznej).Pracownica gimnazjum odpowiedzialna za przygotowanie – członkini OKW 601, przygotowała i wydrukowała ze szkolnego komputera, bez mojej wiedzy i poza mną ,oszczerczy, wobec mnie i nie prawdziwy co faktów, projekt uchwały OKW 601 ,który podpisało 6 z 9 członków .Jedna z tych osób wyjawiła mi w obecności pozostałych,że „ ich nie słuchałem”, np. żądając dn.10.05 okazywania przy obliczaniu wyników głosowania kart wyborczych wszystkim członkom OKW601,co w rzeczywistości dotyczyło głównie kart z głosami nieważnymi. Ponadto  osobiście sprawdziłem i przekartkowałem wszystkie ważne karty wyborcze oddane na poszczególnych kandydatów. Faktem jest że ponadto przestrzegałem ściśle przepisów Kodeksu wyborczego ,wytycznych PKW i regulaminu OKW, co potwierdzają dwoje mężów zaufania z KW Andrzeja Dudy .Uchwała OKW 601 ma znamiona nieważności, gdyż została podjęta w niepełnym składzie OKW 601 ,w trybie niejawnym ,bez zachowania tajności głosowania ,co nie przeszkodziło Z-cy Urzędnika Wyborczego Ursynów, odpowiedzialnego za przygotowanie wyborów, do przesłania do Urzędu m.st.Warszawy , niepełnego ,bez wszystkich dokumentów,wniosku o moje odwołanie. Moja wizyta u z-cy Okręgowej Komisji Wyborczej nr 21,  SSO pana  Macieja Schulza , nie odniosła żadnego skutku , gdyż jak mi wyjaśniono sprawa odwołań członków OKW leży w kompetencji Prezydenta m.st.Warszawy (za  http://solidarni2010.pl/31076-alarm-masowo-odwolywani-rzetelni-czlonkowie-okw.html)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz