15 stycznia 2014

PROTEST przeciw doręczeniu przesyłek sądowych w sklepie rybnym


8 komentarzy:

  1. A czy ktoś z Państwa odbierał w taki sposób przesyłkę sądową? Ja nie miałem z tym najmniejszego problemu. Pojawił się u mnie doręczyciel i wszystko było załatwione tak jak powinno. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.POZDRAWIAM!!!!

      Usuń
    2. Nie kpij!!! widać ze pracujesz w tej chorej firmie.

      Usuń
    3. Pewnie w ogóle nie pracujesz, bo ludzie pracujący nie siedzą w domu w godzinach, w których przychodzi doręczyciel. Mało tego awizo nigdy nie jest w mojej skrzynce tylko w drzwiach lub u sąsiada

      Usuń
  2. U mnie też, tylko problem nie w sytuacji doręczenia do domu, tylko pozostawienia w sklepie rybnym, monopolowym itp. Nie ma żądnych gwarancji i zabezpieczeń w zakresie ochrony danych osobowych

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam awizo a listu nie ma, zaginął - posłaniec inpostowy zgubił.
    Pan w sklepie monopolowo-wielobranżowym - punkt awiz od początku tego roku nie odesłał ani jednego listu na zwrot - wszystkie trzyma w pudełku obok papierosów. Każdemu kto po list przychodzi to podaje te pudełko i można oglądać do woli listy wszystkie! A wszystkiemu temu bacznie się przyglądają lokalne pijaczki z piwem w ręku - w sklepie rzecz jasna. Komentując wszystko. Pan sklepowy nie wie nic, gdzie mam szukać tego listu on nawet nie wie co ma zrobić z listami które nikt nie odebrał. A ja mam reklamacje pisać, do kogo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reklamacje do UKE bardzo szczegółowo

      Usuń
  4. 23-250 Urzędów
    RYNEK 9
    pon-pt 11:11-11:11 sob 11:11-11:11 niedz i św 11:11-11:11
    a oto godziny otwarcia punktu awizo :)

    OdpowiedzUsuń