31 stycznia 2013

POSZKODOWANI PRZEZ PLUSa - Sygnały konsumentów


Poniżej sygnały konsumentów czujących się poszkodowanych przez PLUSa, w związku z wprowadzeniem opłaty 5,04 zł za przesyłanie rachunków szczegółowych bez zachowania terminu miesięcznego zmiany umowy (tekst zawiera także głosy, które pojawiły się na portalu telix.pl)


Michał - Sytuacja jest dokładanie taka, jaką Państwo opisaliście na Waszej stronie WWW. Plus bezprawnie chce pobrać opłatę 5,04 PLN za rachunek papierowy szczegółowy i na moją reklamację odpowiada, że była gdzieś informacja na fakturze za poprzedni miesiąc, gdzie ta usługa (według nich) była promocją i kończy się dla mnie wraz z 2012 rokiem. Ponowna reklamacja w odpowiedzi na pismo Plusa, w którym poproszę o przedstawienie odpowiednich zapisów w umowie, którą zawarłem - a takich zapisów tam nie ma. Przede wszystkim dlaczego 5,04 PLN a nie 200 PLN, mogli przecież równie dobrze podać taką sumę. Dodatkowo dodam informację, że w przypadku podobnej retoryki z ich strony sprawę kieruję do UOKiK oraz zrywam z nimi umowę na podstawie art 60, pkt. 2 prawa telekomunikacyjnego. Jeśli to Państwo Prawa, to dlaczego Plus zmienia jednostronnie umowę? Czy Państwo szukacie osób do pozwu zbiorowego?
Katarzyna WęgorowskaOpis: dodał(a) post w obszarze - Przyszła mi faktura do zapłaty 5,04 zł za usługi telekomunikacyjne. Dodam, że jestem abonentem plus mix i nie wiem skąd się wzięła u mnie ta faktura! 2 próby połączenia się z konsultantem się nie powiodły, ale opłatę pobrano za czekanie 2-godzinne... (facebook)
Krzysztof Przygoda - Polkomtel postanowił zamknąć rok fiskalny 2012 zyskiem większym o jakieś 75mln PLN, przerzucając bez pytania/ostrzeżenia koszt wysyłki faktury na swoich abonentów (ok. 14mln). Właśnie dostałem rachunek z "karą" za 5,04PLN (w załączeniu) za rzekome wystawienie papierowego rachunku standardowego (nie chcę myśleć ile by wzięli za niestandardowy). Na infolinii łaskawie informują na dzień dobry, że mogę sobie włączyć wersję elektroniczną. To jest perfidium... ciekawe co na to Prezes UKE, bo de facto to podwyżka cen, a takie wymagają 2 miesięcznego wyprzedzenia w powiadomieniu i możliwość rezygnacji z usług bez ponoszenia konsekwencji finansowych przez klienta. — z: Polkomtel
Ggg - Żałuje że przedłużyłem umowę. Trzeba było iśc do Playa. Złodziejskie taryfy, przez ostatnie 2 lata płaciłem goły abonament 29PLN i zawsze coś z niego zostało na następny miesiąc. Teraz płacę 40PLN, 35PLN, bo się okazało że SMS-y są płatne extra, MMS-y tak samo. Zwykła zmowa firm T-Mobile i Orange maja podobnie, jedynie Play ma pełną wymienność. Za miesiąc pewnie dostaniemy SMS, że minęła promocja na darmową sekretarkę prezesa, opłata wynosi 5PLN +VAT... A za kolejny będziemy się zrzucać na samochody służbowe... Wg mnie to zerwanie warunków umowy ze strony PLUSa i trzeba by to zgłosić do jakiegoś rzecznika. Umowa to umowa, a nie że gdzieś sobie coś dopiszą małymi literkami w jakimś załączniku którego nikt na oczy nie widział... 
WRRRRR - A czy "zakończenie" nieistniejącej nigdzie w umowie promocji nie jest zmianawarunków umowy??? W końcu to jest wprowadzenie dodatkowej opłaty o której nie wiedziałem przy podpisywaniu umowy??? Czy to nie jest wystarczający powód do rozwiązania umowy??? bez opłacania kary???
Ohn - O elektroniczny rachunek nagabują od dłuższego czasu. O tym że będą naliczać opłaty za tradycyjny nie wspominali. Teraz dołożyli mi ponad 5 złotych opłaty za rachunek. To wszystko jest NIEZGODNE Z UMOWĄ i rażąco ją narusza. Śmieszne zasłanianie się ekologią przy tonach ulotek. Chyba niejaki Zygmunt S mnie okrada w biały dzień.
BeeGee -Zawsze przysyłali mi skrócony rachunek papierowy, ostatnio przysłali mi szczegółowy wraz z dodatkową opłatą ponad 5 zł. Nie dostałem żadnego smsa, że jeśli nie wyłączę tej (niezamawianej przeze mnie) usługi, to będę musiał płacić 5 zł ekstra. Zasłanianie się 'ekologią' to kompletna bzdura - z każdym rachunkiem dostaję pusty zeszyt, który po prostu wyrzucam. Zalogowałem się na plus online, wyłączyłem rachunek szczegółowy, ale nie aktywowałem e-faktury. Skoro są nieuczciwi, to niech płacą co miesiąc Inpostowi za przesyłkę.
Pluskpina - Nigdy nie przysyłali mi nic aż tu nagle...otrzymałam fakturę w kwocie 5,04 PLN. tylko taka oplata, czyli jak rozumiem jest to faktura za fakturę (?!) Czyste złodziejstwo... Jak by tego było mało NIC wcześniej nie dostałam, 0 informacji, 0 chociażby smsów z taką informacją. Najśmieszniejsze jest to że ulotka zawiera informację coś w stylu "procmocja za bezpłatną fakturę papierową trwa do 15.11.2012 do tego czastu trzeba z niej zrezygnować żeby niepłacić" zgadnijcie jaka jest data nadania pisma na kopercie? 29.11.2012!!!! SKANDAL!!!! to się nadaje do UOKiKu
Dzolo - Śmiech na sali przysłali mi opłatę 5 zeta za rachunek 3 kartki!!! Jestem abonamentem Plusa o 8 lat !!! I zawsze dostawałem ten rachunek za darmo i nikt mi nie powiedział ze to promocja a tym bardziej niekt mi nie powiedział że jakaś promocja się kończy. Skończę to ja z Plusem teraz i zmieniam operatora bo idioty nie będą ze mnie robić
Niezarejestrowany - od 5 lat nie jestem abonentem Polkomtela, a też mi przysłali pieprzenie o końcu promocji na bezpłatny rachunek szczegółowy. W dodatku na fakturze w rubryce NUMER TELEFONU napisali: "usługa dla konta", a jako numer telefonu na fakturze 2601 !!!!!. Nie ma żadnej pomyłki skoro się to powtarza. Jest chamska, ordynarna próba wyłudzenia. Właśnie puszczam sprawę do prokuratury, a potem pójdę w UOIK. TO JUŻ JEST TOTALNE PRZEGIĘCIE. Faceci oszukują w biały dzień. Jeśli okaże się, że polskie prawo nie może sobie poradzić z takimi przypadkami, to znaczy, że prawo nie istnieje i należy zastosować metody pozaprawne !!!!!!!!!!!! 
Anka - Ja również pisałam do plusa w tej sprawie. Najpierw facet sie upierał że wysyłali takie wiadomości do klientów w fakturach i przez smsy, ale miał pecha bo mam w domu wszystkie faktury od nich a na karcie sim modemu wszystkie smsy i sprawdziłam to 2 razy. Wobec tego stwierdził, że informacja o tej opłacie znajduje się w jakimś tam cenniku umieszczonym gdzieś na ich stronie. Szkoda, że nie u niego w biurku w szarym notatniku na 248 stronie. Kpina jakaś... Podobnie jak wy, zajmuję się na codzień czymś wiecej niż siedzeniem na stronie plusa i śledzeniem zmian w cennikach ale szkoda z nimi gadać. To na pewno moja ostatnia z nimi umowa.
Pablo - Witam, 3 lata temu przeniosłem numer z plusa do play, nie korzystam z żadnych usług w plusie, nie mam żadnej umowy, a faktury 5,04 zaczęły przychodzić. W punkcie plusa powiedzieli mi że to play nie dopilnował żeby mnie usunęli z rejestru i że wyłączą rachunek szczegółowy, ale przecież ja rachunków nie dostaje od 3 lat! aż do teraz. Co wy na to? 
Anonimowa - Dziś dostałam pisemną odpowiedź na reklamację w sprawie opłaty za rachunek szczegółowy, którego - podobnie jak wszyscy wypowiadający się poniżej- nie zamawiałam i o rzekomej (zakończonej) promocji nie byłam powiadomiona w żaden sposób. Nie ma o tym mowy w umowie. Reklamacja została odrzucona. Nie wiem, co teraz mam zrobić. Dla zasady nie chce płacić tej kwoty, bo skoro naliczono tę opłatę nie tylko mnie, jest to niezła suma do WYŁUDZENIA za usługę, która NIE BYŁA ZAMAWIANA. Chamstwo. Żałuję, że przedłużyłam umowę z tymi OSZUSTAMI!!!!!!!!!!!!! Proszą się o pozew zbiorowy, bo zakładając, że wyłudzili tą kwotę od wszystkich abonentów firmowych, jest to gigantyczna kwota. Czuję się oszukana
Szymek9 - Ja jak wiele moich znajomych nie dostało nawet złamanego smsa z jakąkolwiek informacją. O całym cyrku dowiedziałem się z internetu i po sprawdzeniu swojej faktury, którą rzadko sprawdzam szczegółowo, w której też znalazłem kwotę 5,04zł. 
Srebrny - To jest jakaś paranoja z tą opłatą....ja prowadzę firmę i potrzebuję wersję papierową do swoich dokumentów księgowych...wiec i tak czy siak muszę mieć na papierze...a mam za to jeszcze płacić 5,04zł? za co? za to co mi się należy? może za ten bzdurny notesik z makulatury jest ta opłata? Ekologia nie ma z tym nic wspólnego bo jakbym nie dostał w wersji elektronicznej faktury tylko w wersji elektronicznej, to i tak musiałbym to wydrukować... 
Tex - Mam iplusa, gdzie oplata za abonament jest jedna i stała. No i tez mi naliczyli 5 zl. za rachunek szczegółowy.
Derek - Ja dziś zadzwoniłem do BOK i powiedziałem, że reklamuję opłatę za rachunek. Facet coś tam gadał, że rachunek to rachunek i nie ważne czy skrócony czy szczegółowy to zgasiłem go prosto - że nie dostałem informacji o zmianie warunków i reklamuje to, oraz opłatę z BOK. Namawiam wszystkich do tego, bo nie można puścić tego w niepamięć. To jest zwykłe oszustwo!! 
Mmm - 'promocja zakonczona' - jaki piekny marketingowy belkot... plus wprowadza podwyzke, pluje ludziom w twarz i mowi ze to deszcz 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz