9 czerwca 2011

SPÓŁDZIELCZOŚĆ MIESZKANIOWA CZY GRUPA PRZESTĘPCZA?


W ramach debaty nt. spółdzielczości mieszkaniowej, poniżej tekst pani Olgi Sołtowskiej. Niewątpliwie zmiana ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych jest potrzebna by wyeliminować patologie, jednakże projekt forsowany obecnie w Sejmie niestety jest bublem prawnym.



Kilka lat temu wystąpiłam w TVP Szczecin jako „Gość TRÓJKI” jako Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Ogólnopolskie Forum Spółdzielców Mieszkaniowych z siedzibą w Warszawie (które w latach 1999-2000 skutecznie wywalczyło uchwalenie przez Sejm RP ustawy uwłaszczeniowej u.s.m. z 2000 r., na co mam niezbite dowody, lecz żadnemu z 13 milionów spółdzielców mieszkaniowych w Polsce nie „przyjdzie do głowy”, kto był tym inicjodawcą ww. ustawy?, bo przecież, to nie prezesi spółdzielni mieszkaniowych byli ich inicjatorami! ) w którym powiedziałam (cytuję): „Znajomość prawa wśród społeczeństwa nie jest zerowa. Mówiąc językiem matematycznym jest MINUSOWA”. Jak nie kijem, to go pałą!!! Wówczas na pytanie dziennikarki: - a co to jest ta spółdzielczość mieszkaniowa?, odpowiedziałam (cytuję): „Na podstawie licznych pism jakie otrzymuję od spółdzielców z całej Polski, można śmiało powiedzieć, że spółdzielczość mieszkaniowa jest to bardzo dobrze zorganizowana grupa przestępcza o charakterze mafijnym”. Oświadczam, iż na ww. okoliczność mam liczne dowody (w latach 2002 – 2006 byłam radną niezależną Województwa Zachodniopomorskiego od której głosu zależało absolutorium dla zarządu, oraz zatwierdzenie budżetu województwa i wówczas spotkałam się z propozycją korupcyjną związaną z S.M.)!

Jednak mimo przeciwności losu jakie ostatnio Pana spotykają wierzę w to, że da Pan sobie radę w sprawie Pana siostry. Pozdrawiam serdecznie Pana i Pana siostrę Lucynę. Proszę o rozpowszechnienie mojego e-maila wśród zainteresowanych spółdzielców i nie tylko ich, lecz także wymiaru sprawiedliwości i organów ścigania przestępstw tj. prokuratury, którą nazwał jeden z telewidzów (cytuję): „jest adwokaturą bandziorów” (patrz sprawa zabójstwa Krzysztofa Olewnika)!



Olga Sołtowska ze Szczecina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz